Random werk

Persbericht Galerie DNK -Dorst

02-05-2006 - PERSBERICHT

Vught, mei 2006.

Jan-Clemens Lampe exposeert zijn gedichten in corten staal en inktjetprints bij Galerie Dorst Naar Kunst (DNK)

Vanaf 21 mei 2006 presenteert Jan-Clemens Lampe tijdens de zomerexpositie bij Galerie Dorst Naar Kunst vier van zijn gedichten uit zijn Gedichtenbundel #1 in corten staal. Deze literaire objecten met de in staal uitgesneden dichtregels passen met hun roestig oppervlak in de natuurlijke omgeving van tuin en terras.
Galerie DNK presenteert tevens van Lampe een serie inktjetprints van gescande composities met groenten, voorwerpen en memorabilia, welke op Archival Matte Paper zijn geprint en vrij hangend in hand gemaakte houten lijsten worden gepresenteerd.

Aan de groepsexpositie nemen deel: Alberto de Udaeta (Beelden), Eelke van Willegen (Beelden), Eric Wijffelaars (Sierkaarsen), Guy Jansen (Beelden), Jan Clemens Lampe (Gedichten in staal en Inktjetprints), Jan Wijers (Keramiek), Leon Vermunt (Beelden), Lenneke Rijppaert (Keramiek), Loes Ham (Schilderijen), Margje Teeuwen (Schilderijen), Marijke Verhoeven (Sieraden/Objecten), Maurice den Boer (Beelden), René Frik (Beelden), René van Dongen (Fotografie), Piet Hohmann (Beelden), Theodora Plas (Schilderijen) en Van der Stelt (Lichtobjecten)

Openingstijden: donderdag en vrijdag, 13.00-17.00 uur, zaterdag 11.00- 17.00 uur en op afspraak.
GALERIE DORST NAAR KUNST, GROENESTRAAT 5, 4849 PT  DORST
TEL/FAX 0161 - 411112
www.dorstnaarkunst.com
__________________________________________________________________________________